Rasprodaja
Iscrpljeni Rick slučajno zaključa Toma i Jerryja u garažu nakon što ju je pripremio za sutrašnju dvorišnu rasprodaju. Spike otkrije da je Tykeova prva ogrlica bačena u kutiju sa stvarima za prodaju, pa unajmi Toma i Jerryja da je vrate.