Nesigurna kuća
Unatoč Gingerinom protivljenju, Rick odluči instalirati vrhunski, sustav kućne automatizacije. Čim njih dvoje odu, Tom i Jerry nastave svađu. Tom i Jerry pokušaju upotrijebiti sustav jedan protiv drugog, ali sustav je jači i onesposobi ih.