Uncle Pecos ponovno jaše
Tom i Jerry su usred svađe kad se začuje pjesma o mačku koji je dočekao bolan kraj u jurnjavi s nadmoćnim protivnikom. Svaki put kad Tom prestane naganjati Jerryja, prestane i pjesma!