Zaneseni
Ginger kući donese macu o kojoj će se brinuti dok je netko ne udomi. Svi u kući se zaljube u nju, osim Toma. Kad Spike i Jerry vide da Tom loše utječe na macu, započinje krš i lom. Prekine ga tek vijest da maca ima novi dom.