U školu!
Jerry izvuče pospanog Tuffyja iz kreveta, napravi obojici doručak, umije ga i spremi mu ruksak i otprati ga kraj zločeste mačke u susjednu kuću gdje Winston dočekuje svoje učenike. Winston učenike uči o osnovama sile i kretanja.