Igra mačke i miša
Tom isplanira popodnevni susret s Toodles koji skrene s puta kad miševima opsjednuta Toodles primijeti Tuffyja i Jerryja. Tom nikako ne može zadobiti njezinu pozornost. Što je još gore, Toodles je sklona nezgodama.