Križić-kružić
Spike nije baš neki uzor sinu kad se radi o prihvaćanju poraza. Zato unajmi Toma i Jerryja da mu pomognu naučiti malenog kako dostojanstveno gubiti. Kad Tom pobijedi Tykea u križić-kružiću, Tyke se dokaže kao još gori gubitnik.