Ne smetaj patku na zadatku
Little Quacker prespavat će kod Jerryja. Jerry se mora potruditi da zaštiti neustrašivu patku od Toma. Tyke želi da Jerry i Lil' Quacker spavaju u psećoj kućici pa Spike popusti. Jerry zahvalno počne tonuti u san, ali patak mjesečari.