Tvrd orah
Vještičje sestre kuhaju napitak. Ali nestala im je zaliha oraha! Sestre pogrešno optuže Toma i pošalju ga da nabavi orahe. Stvari postanu još gore kad Tom ukrade zimsku zalihu oraha od leteće vjeverice pa ga ljutiti glodavac napadne.