Prava zvijer
Hildie i Beatie misle da im je netko ukrao neke stvari pa odluče uz pomoć magije stvoriti zvijer kao zaštitu. Tom i Jerry požale što nisu odmah priznali da su ukrali stvari kako bi ih upotrijebili jedan protiv drugog.