Krš i lom
Tuffy i Jerry peru zube. Tuffy je tako umoran da upotrijebi Jerryjev rep umjesto četkice. Svaki ode u svoj krevet, samo što Tuffy nije u krevetu nego u Tomovoj šaci. Tom dobije po nosu za psinu, ali Jerry uvidi da mu treba sigurniji dom.