I cvrči, cvrči cvrčak
Rick okrivi Toma što je pustio cvrčka u kuću. Mora ga se riješiti, inače će spavati vani. U pokušaju da se riješi cvrčka Tom skoro pa potpuno razori kuću pa ih Rick obojicu izbaci van, a cvrčanje postane Spikeov problem.