Nesretno vjenčani
Tom ženi Toodles, a ceremoniju pratimo očima Jerryja. Sve je savršeno dok ne pođe po zlu: 1) Jerry je vjenčani dar za Toodles. 2) Jerry je čistač bazena na medenom mjesecu. 3) Jerry postaje sluga. 4) Jerry postane igračka njihovoj djeci.