Tuffyjeva velika avantura
Obiteljski odmor u snježnim planinama pretvori se u Tuffyjevu i Tykeovu veliku avanturu kad se odvoje od ostalih. Spike i Jerry krive Toma što ih je pustio da odu pa zajedničkim snagama kreću u spašavanje malenih od Spikeovih strahova.