Tko poteže konce?
Tom napada Jerryja uz pomoć čarobnog štapića koji oživljava nežive stvari, ali slučajno baci čari na marionetu imena Marie. Naravno, lutkica je preslatka pred Hildie i Beatie, ali uživa u maltretiranju Toma dok vještice ne gledaju.