Ne zaboravi me
Jerry dozove Toma iz nesvjesti. Tom ima aluminijsku palicu na glavi, strelicu u stražnjici, ubode pčela po ruci, tragove guma po leđima, ruž na obrazu i amneziju. Jerry mu mora pomoći da uz pomoć tragova na tijelu otkrije što se dogodilo.