Sajam buha
Tom otkrije da se Butch kupa na katu pa ga izbaci. Voda na podu oko kade nažalost nije jedino što je ulični mačak ostavio za sobom - kuća je prepuna buha. Tom, Jerry i Spike moraju se izboriti protiv napornih malih krvopija.