Zbogom, stari
Nakon još jednog uspješnog bijega od Toma, Jerry načuje razgovor Ricka i Ginger. Rick tvrdi da mačka "samo zauzima mjesto, ima samo jednu ulogu i čak ni nju ne obavlja dobro" i da bi je trebali "zamijeniti s nečim što služi svojoj svrsi!"