Tko pod drugim jamu kopa…
Nekon još jednog neuspješnog Tomovog pokušaja da ulovi Jerryja, trgovac Carver nudi Tomu baš ono što mu je potrebno: niz složenih mišjih zamki i klopki. Tom iskuša bezbroj načina da nasamari Jerryja, ali na kraju je on završi ozlijeđen.