Kao iz kabla
Sprema se oluja stoljeća - ili tako bar kažu Tuffy i Jerry koji se osvećuju Tomu za prethodno mučenje. I Spike se zakvači za histeriju oko nadolazeće oluje. Kad Spike otkrije prijevaru, miševima se sprema nova oluja.