Infirmierul Porky / Start joc, Bugs
Când Daffy face ravagii într-un spital, depinde de Porky să îl facă să plece, dar Daffy are alte planuri. / Bugs îl învață pe Viktor o lecție despre umilință, concurând împotriva lui la un campionat de tenis.