Senzația petrecerii / Prospețimea
Daffy vrea să distrugă o nuntă și datoria lui Leslie e să scape de rățoiul buclucaș. / Ivana are o emisiune culinară pentru care îi fură morcovii lui Bugs. Bugs sabotează emisiunea, și demonstrează câtă savoare are răzbunarea.