Amarațus / Cocoșul păcălit
În Viena secolului 18, Leslie își pierde slujba de compozitor și e înlocuit de Daffy. Leslie încearcă tot ce îi stă în putere să-l distrugă pe Daffy. Taz intră în ferma Cocoșului. Cocoșul îl prinde și îl învață cum se fură o găină.