Rățoiul în acvariu / Brizhamărul
Daffy ajunge într-un acvariu pentru a primi mâncare pe gratis și Porky trebuie să îl dea afară. / Bugs și Squeaks ridică un zmeu, dar sunt întrerupți de Boyd, care se îndrăgostește de zmeu.