O zi la spa cu Porky / Exploratorii
Țapul Gabby se oprește la centrul spa al lui Porky să se relaxeze. Daffy caută o orhidee albastră foarte rară. El și asistentul lui, Porky, trebuie să intre într-o peșteră ca să o găsească, dar ajung într-o situație periculoasă.