Regele Bugs conduce un regat liniștit, până când o armată condusă de Io Mi-s Sam îl dă jos de pe tron și îl trimite în exil. Daffy și Porky pornesc în căutarea lui Bugs, trecând prin multe aventuri, pentru a reinstaura vechea ordine în regat.