Când Marvin, noul vecin al lui Porky, vrea să distrugă Pământul, Daffy trebuie să salveze situația. Când Bugs e luat drept zână de Sir Barbăscurtă, vrea să împuște doi iepuri odată, făcându-l pe Sir Barbăscurtă să creadă că Taz e zâna.