Sam și trenul fulger / Rață la cină
Io Mi-s Sam crede că orice tren poate fi furat, până când dă de noul Tren Fulger. / Daffy descoperă că e în meniu la restaurantul lui Porky, dar decide să schimbe ingredientul principal.