Daffy este Gaucho / Eliberați elefantul
Vacile lui Elmer sunt furate, așa că Porky trebuie să le aducă înapoi, cu ajutorul lui Daffy. / Bugs îl vede pe Elefant captiv într-un acvariu, dând diferite spectacole, și se hotărăște să îl elibereze.