Amenințați de o avalanșă iminentă, Porky și Mountie trebuie să evacueze toți rezidenții din pădurea canadiană. Din păcate, Daffy este unul dintre rezidenți. Bugs se alătură unui grup de rebeli care încearcă să salveze planeta de Dank Vapor.