Morcovul uriaș / Apă, apă peste tot
În căutare de mâncare, Bugs și Squeaks dau peste un barbar și un urs. Problemele apar atunci când Barbarul crede că îl poate păstra pe Squeaks. Înainte ca lacul lui Daffy să fie secat, rățoiul trebuie să îi oprească afacerea lui Elmer Fudd.