Daffy de pe braț / Șerpașul Bugs
Elmer caută ingredientul secret pentru mâncarea lui, dar Daffy se dovedește a fi o pradă greu de prins. / Rhoda vrea să cucerească un munte, dar șerpașul Bugs îi încurcă planurile de cucerire.