Când Wile Coiotul află cine e în spatele unui serviciu de curierat de succes, ar face orice ca să oprească totul. / Marțianul Marvin vrea să invadeze Pământul, dar se hotărăște ca mai întâi să studieze un pământean. Din păcate, îl alege pe Daffy.