Profitorul Daffy / Motoreta
Daffy se furișează pe un vas de croazieră și Porky trebuie să se asigure că rățoiul nu e descoperit. / Claudette, o spioancă pricepută, e încurcată de Bugs, care îi ia din greșeală documentele secrete.