Imperiul căzii / Pumă, pumă
Porky ia o cadă de la Daffy. Când Daffy vrea s-o instaleze, transformă casa lui Porky într-un teren de joacă haotică. Bugs se trezește ademenit în casa unei pume, care e mai interesată să-l mănânce pe Bugs decât să mănânce pizza.