Abracaiepure / Ponce de Calzone
Bugs se supără când dă peste magicianul Viktor, care se folosește de un iepure nevinovat pentru trucurile lui. Exploratorul Ponce de Calzone caută fântâna tinereții. Faptul că apelează la ajutorul lui Daffy nu e cea mai bună decizie.