Tad Tucker / Rața muștelor
Lui Tad Tucker i se ia un interviu. Când Bugs află că aventura înseamnă și să mănânci iepuri, vrea să-i distrugă lui Tad aparițiile la TV. Când avionul se prăbușește, Porky și Daffy rămân pe o insulă pustie. Vor reuşi ei să supravieţuiască?