Un pas pe lună / Pasărea nervoasă
Claudette și Pepe Le Pew sunt chemați pe Lună, să-l oprescă pe maleficul Elmer de la distrugerea universului. După ce e expusă la noua invenție a lui Wile E. Coiotul, pasărea Tweety se transformă într-un monstru.