Bugs e în Zona 51 și cunoaște un pui de marțian inteligent, pe nume Mot. Vrea să-l să evadeze, păcălindu-l pe generalul Io Mi-s Sam. Porky e judecat pentru o infracțiune minoră și Daffy este avocatul lui. Ce s-ar putea întâmpla?