Când bătrânul Montygrabs îi lasă toată averea lui Bugs, în loc să i-o lase lui Leslie, acesta încearcă să-l distrugă pe iepure. / Cocoșul le învață karate pe găini, până la apariția lui Taz. Cocoșul are un nou elev vedetă.