Daffy îndrăgostit / Genghis Cal
Wile dă o petrecere extravagantă pentru noua lui invenție, petrecere la care Daffy se îndrăgostește de o sculptură de gheață. / Cal crede că a cucerit tot ce era de cucerit pe lume. Totul, în afară de Bugs.