Când Bugs și Squeaks află că Trifoiaș a construit mașina timpului, cei trei pleacă într-o călătorie în timp. Vor avea multe aventuri acolo. / Astronautul Porky trebuie să instaleze un trasmițător pe Marte, dar planul lui e încurcat de Daffy.