Mizuiro bermula di Sekolah Menengah Pertama Karakura tanpa sebarang harapan atau cita-cita hebat. Keigo menggigil ketakutan. Dia baru mengetahui dia berada dalam kelas yang sama dengan penipu terkenal, Yasutora Sado dan Ichigo Kurosaki.