Shuhei, Izuru, Yumichika dan Ikkaku berjuang untuk menjaga empat tiang yang digunakan untuk menukar Bandar Karakura sebenar dengan yang palsu. Salah satu tiang dimusnahkan oleh FracciĂłn Poww. Jika bandar itu kembali, Dewa Maut takkan dapat melawan.