Di kem Skuad Sembilan, Shinji Hirako dan yang lain terserempak dengan Kensei Muguruma. Kensei menyerang mereka dan dia terlalu kuat. Hanya apabila kido tahap 90 Hachigen menghalang Kensei, Hiyori yang cedera berubah dengan cara yang sama seperti Kensei.