Shuhei, Ikkaku, Yumichika dan Izuru mula bertarung melawan FracciĂłnes yang dikerahkan Barragan. Charlotte Chuhlhourn mempamerkan kecantikannya. Yumichika mendapati Fujikujakunya mempunyai sedikit kesan terhadap Charlotte dalam bentuk itu.