Hanza Nukui menggunakan Bakkoutonya, titik lemah Saiga, untuk bertindak sebagai perangkap untuk Ichigo. Ichigo akhirnya terperangkap dalam rancangan Hanza. Cermin mengambil kenangan tawanan dan mengubahnya menjadi mimpi ngeri.