Klan Kasumiohji cuba memulihkan keamanan. Rurichiyo Kasumiohji pergi ke Dunia Manusia selepas berlawan dengan Kenryu. Ichigo memberitahu Rurichiyo supaya lebih sedar akan tugasnya sebagai ketua keluarganya dan kembali ke Persatuan Roh.