Teknik Zommari, "Amor", mengawal apa saja. Dia menggunakannya untuk mengawal tubuh Rukia. Byakuya marah dan memusnahkan istana Aaroniero. Zommari terselamat walaupun mengalami kecederaan parah. Dia menggunakan semua kekuatan dan mencabar Byakuya.