Shusuke Amagai menggunakan kedua-dua Bakkouto dan Bankainya, Raika Gouenkaku. Ichigo bertahan menentang Bankai Shusuke manakala Hollowfied melakukan serangan balas dengan Getsugatensho yang paling berkuasa.